Ik had bij vertrek het onze hoofdredacteur beloofd: ik zou wel even een verslag maken van de Monte Carlo Rally 2012. Achteraf gezien een beetje overmoedig misschien, want hoe moet je de thuisblijvers en de lezers van het Volvo Klassieker Magazine nu duidelijk maken wat wij als deelnemers aan de Rally hebben meegemaakt en gezien?
https://klassiekeautomobielreizen.nl/wp-content/uploads/2016/01/LogoAlgerian60h_Black.png00Jmarhttps://klassiekeautomobielreizen.nl/wp-content/uploads/2016/01/LogoAlgerian60h_Black.pngJmar2016-01-20 11:02:262020-07-14 19:23:58Prachtig: het geluid van een B18-motor in de bergen
Onderstaande cols zijn in de route opgenomen. Niet allemaal ‘1ste categorie’ of ‘buitencategorie’. De meeste paswegen zijn gemakkelijk te rijden. 1. Col du Bonhomme (dag 2) Gelegen op de grens van het Département Haut-Rhin en Vosges, in het Parc Naturel régional des Ballons des Vosges. 2. Col de la Schlucht (dag 2) Een bergpas in de […]
https://klassiekeautomobielreizen.nl/wp-content/uploads/2016/01/LogoAlgerian60h_Black.png00Jmarhttps://klassiekeautomobielreizen.nl/wp-content/uploads/2016/01/LogoAlgerian60h_Black.pngJmar2016-01-20 11:00:052020-07-14 19:23:15Monte Carlo Cols
Prachtig: het geluid van een B18-motor in de bergen
Ik had bij vertrek het onze hoofdredacteur beloofd: ik zou wel even een verslag maken van de Monte Carlo Rally 2012. Achteraf gezien een beetje overmoedig misschien, want hoe moet je de thuisblijvers en de lezers van het Volvo Klassieker Magazine nu duidelijk maken wat wij als deelnemers aan de Rally hebben meegemaakt en gezien?
Monte Carlo Cols
Onderstaande cols zijn in de route opgenomen. Niet allemaal ‘1ste categorie’ of ‘buitencategorie’. De meeste paswegen zijn gemakkelijk te rijden. 1. Col du Bonhomme (dag 2) Gelegen op de grens van het Département Haut-Rhin en Vosges, in het Parc Naturel régional des Ballons des Vosges. 2. Col de la Schlucht (dag 2) Een bergpas in de […]